
Regulamin
Klient oddając sprzęt do naprawy zgadza się z niniejszym regulaminem oraz oświadcza, że posiada kopię zapasową danych znajdujących się na oddawanym do naprawy urządzeniu
I. ODDANIE URZĄDZENIA DO NAPRAWY
- Warunkiem rozpoczęcia naprawy lub usługi serwisowej jest złożenie przez Klienta zlecenia serwisowego.
- Przyjęcie urządzenia do naprawy może nastąpić:
· osobiście w siedzibie firmy.
· wysyłając urządzenie po uprzednim zgłoszeniu naprawy.
- Po przyjęciu urządzenia klient otrzymuje potwierdzenie przyjęcia do naprawy z unikalnym numerem naprawy służącym do jej identyfikacji. Dokument ten jest jedynym uprawniającym do późniejszego odbioru urządzenia.
- Reklamacje są rozpatrywane po okazaniu dokumentu sprzedaży wraz z aktualną kartą gwarancyjną, która jest wydawana przy odbiorze urządzenia.
- Po naprawie urządzenie jest wydawane klientowi lub innej osobie przez niego wcześniej upoważnionej o czym serwis został również uprzednio zawiadomiony.
- Urządzenie jest wydawane tylko po okazaniu potwierdzenia. Drugą formą wydania urządzenia jest wysyłka za pośrednictwem kuriera na wskazany adres po wpłacie przez klienta należności za naprawę.
- Naprawy do 200 zł nie muszą być konsultowane z klientem. Klient oddając urządzenie do odzyskiwania danych zgadza się na odzyskiwanie danych do 300 zł bez wcześniejszej konsultacji.
- Uszkodzone części nie są wydawane po naprawie – zostają zutylizowane. Jest możliwe wydanie tych części tylko po uprzednim poinformowaniu o tym przez klienta przy przyjmowaniu zlecenia naprawy.
II. WYSYŁKA URZĄDZEŃ
- Urządzenia wysyłane do serwisu powinny być odpowiednio zabezpieczone. Serwis nie ponosi odpowiedzialności za niewłaściwe zapakowanie urządzenia przez klienta. Ewentualne roszczenia klient może kierować do firmy spedycyjnej.
- W przypadku niewłaściwego pakowania i konieczności jego zmiany przy odesłaniu po naprawie przez serwis klient zostanie obciążony dodatkową opłatą za pakowanie w wysokości 15 PLN brutto.
- Serwis wysyłając kuriera po urządzenie do klienta nie ponosi odpowiedzialności za firmę spedycyjną. Serwis może w tej sprawie zainterweniować, jeśli klient nas o tym powiadomi.
III. CZAS TRWANIA NAPRAWY
- Czas naprawy jest zależny od typu usterki, skomplikowania i dostępności części zamiennych i serwisowych.
- Dokumentem uprawniającym do naprawy gwarancyjnej jest dokument sprzedaży lub karta gwarancyjna wydawana w momencie wydania urządzenia po naprawie w serwisie.
- Serwis nie ponosi odpowiedzialności za błędne działanie oprogramowania.
- O terminie zakończenia naprawy, zmianie statusu zlecenia lub kosztach przekraczających podany limit Klient zostanie poinformowany telefonicznie, SMS lub poprzez e-mail.
- Klient posiada 60 dni na odbiór urządzenia po zawiadomieniu przez serwis tym fakcie (słownie, listownie, telefonicznie, e-mailowo lub poprzez SMS)
- Nieodebrane urządzenia ulegają przepadkowi i są uznawane jako porzucone przez właściciela w rozumieniu art. 180 Kodeksu Cywilnego oraz na podstawie art 181 Kodeksu Cywilnego serwis niszczy urządzenia i utylizuje.
- Klient może odebrać takie urządzenie po uprzednim wniesieniu opłaty magazynowej za każdy dzień przechowywania urządzenia i jego ubezpieczenia w kwocie 10zł brutto / dzień.
IV. GWARANCJA
- Na każdą naprawę udzielana jest odpowiedniej długości gwarancja – zwykle jest to 6 miesięcy. Na jakiekolwiek naprawy po zalaniu gwarancja nie jest udzielana.
- Decyzję w sprawie zgłoszenia reklamacyjnego serwis wydaje w ciągu 14 dni roboczych od otrzymania urządzenia.
- Gwarancją objęte są wyłącznie elementy oraz czynności wyszczególnione w karcie gwarancyjnej oznaczone jako wykonane przez serwis.
- Gwarancja na wykonane czynności nie obejmuje przypadków, w których działanie wykonanej przez serwis czynności przestało być skuteczne z powodów uszkodzeń elementów i części nie objętych gwarancją serwis lub jeśli działanie to przestało być poprawne na skutek pojawienia się wady innych elementów mających wpływ na poprawność działania wykonanego świadczenia serwisowego.
- Reklamację klient zobowiązany jest dostarczyć na własny rachunek osobiście lub na własny koszt firmą spedycyjną.
- Gwarancja na elementy nie obejmuje:
- uszkodzeń mechanicznych, chemicznych, termicznych (złamania, zalania, itp.);
- uszkodzeń wynikających z eksploatacji urządzenia w warunkach, które nie odpowiadają warunkom określonym w karcie gwarancyjnej urządzenia;
- uszkodzeń powstałych na skutek niewłaściwego lub niezgodnego z instrukcją użytkowania, instalacji, przechowywania czy konserwacji towaru oraz nieprzestrzegania powszechnych zasad eksploatacji sprzętu elektronicznego, a w szczególności wszelkich innych uszkodzeń powstałych z winy lub niewiedzy Nabywcy;
- przypadków losowych uszkodzeń niezależnie od warunków eksploatacji (powódź, pożar, przepięcie);
5. ZAKRES ODPOWIEDZIALNOŚCI SERWISU
- Serwis nie ponosi odpowiedzialności za używane i zainstalowane nielicencjonowane oprogramowanie oraz inne dane na dyskach stałych, innych nośnikach magnetycznych, dyskach optycznych, CD, DVD, pamięciach flash przekazanych z urządzeniem do naprawy.
- Klient oświadcza, że zabezpieczył wszystkie dane i nie będzie rościł żadnych praw tytułem odszkodowań za ich utratę lub utracone korzyści wynikające z braku tych danych.
- Za wady i uszkodzenia wykryte w trakcie naprawy serwis nie ponosi odpowiedzialności – przyjmując urządzenie do naprawy nie wiemy, jak wygląda w środku.
- Serwis zastrzega sobie zwrot nienaprawionego urządzenia Klientowi z powodu braku oryginalnych części lub zamienników na rynku oraz innych niezależnych od serwisu czynników.
- Serwis zastrzega sobie możliwość zwrotu Klientowi nienaprawionego urządzenia o nieco odmiennych objawach aniżeli został przyjęty, w stanie pogorszonym. Wynika to z tego, iż część elementów, w tym uszkodzonych, jest obecnie wykonywana w technologii SMD i BGA a co za tym idzie regeneracja takiego układu nie zawsze przynosi pozytywny efekt, który można wyeliminować tylko poprzez wymianę elementu na inny sprawny, niestety nie zawsze osiągalny. Każda czynność serwisowa prowadzi do zmian w działaniu urządzenia i klient nie ma prawa dochodzić roszczeń z tego powodu do serwisu.
- Serwis nie ponosi odpowiedzialności za pozostawione w telefonach nośniki pamięci, adaptery, karty SIM, etui i innego rodzaju dodatki, które nie są niezbędne do naprawy. Prosimy przed wysyłką pozbyć się z telefonu wszystkich tego typu rzeczy.
KLIENT ODDAJĄC ZALANE URZĄDZENIE DO NAPRAWY OŚWIADCZA, IŻ JEST CAŁKOWICIE ŚWIADOM, ŻE MOŻE ODEBRAĆ URZĄDZENIE W STANIE POGORSZONYM ZE WZGLĘDU NA POSTĘPUJĄCE ZNISZCZENIA SPOWODOWANE KONTAKTEM CZĘŚCI ELEKTRONICZNYCH Z CIECZĄ I NIE BĘDZIE DOCHODZIŁ ROSZCZEŃ Z TEGO POWODU.
- Serwis nie ponosi odpowiedzialności za legalność systemu operacyjnego ani żadnych aplikacji będących zainstalowanych w urządzeniu komputerowym powierzonym serwisowi.
- Serwis nie ponosi odpowiedzialności za treści znajdujące na nośnikach informacji znajdujące się w sprzęcie komputerowym powierzonym serwisowi, a będącymi w literze prawa treściami zabronionymi.
- Serwis nie ponosi odpowiedzialności za częściową lub całkowitą utratę danych lub programów znajdujących się na dyskach twardych dostarczanych wraz ze sprzętem komputerowym do serwisu. Specyfika realizacji każdej naprawy przy znajdującym się w serwisowanym sprzęcie komputerowym nośniku danych, naraża te dane na uszkodzenie lub usunięcie – klient oddając sprzęt do naprawy rozumie to zagadnienie i całkowicie się z nim zgadza.
- Oględziny sprzętu komputerowego mogą dotyczyć wyłącznie usterki podanej przez Klienta. Diagnoza jest płatna w kwocie 99 zł brutto lub 199 zł brutto w przypadku sprzętu marki Apple (iPhone, Macbook, iPad etc) – jest to opłata za czynności serwisowe.
- Serwis nie ponosi odpowiedzialności z tytułu utraconych korzyści, jeśli szkoda nie jest winą Serwisu lub czas naprawy wydłuża się z przyczyn od serwis niezależnych (opóźnienia w dostawie, niedostępność towaru, czasowy brak możliwości technicznych dokonania naprawy lub inne nieprzewidziane trudności (siła wyższa) /art. 361-363 K.C./.
- W przypadku lutowania elementów na płytach głównych Apple (iPhone, iPod, iMac, MacBook) klient dobrowolnie zgadza się na ewentualne uszkodzenie całkowite płyty głównej podczas czynności serwisowych (ze względu na ich specyfikę – dotyczy to każdej naprawy jakiekolwiek usterki płyty głównej w KAŻDYM modelu iPhone, Macbook, iPod, iMac, iWatch i innych) i oświadcza, że nie będzie dochodził roszczeń w stosunku do serwisu, nawet jak otrzyma sprzęt niekompletny, tj. Płyta główna będzie pozbawiona pewnych elementów, które musiały zostać usunięte w celu realizacji naprawy.
Powyższy punkt dotyczy także innych urządzeń elektronicznych (nie tylko Apple) – podobna sytuacja może mieć miejsce w laptopach i telefonach innych marek. Każda ingerencja w taki sprzęt wiąże się z możliwością jego uszkodzenia w stopniu większym niż został przyjęty – klient zgadza się na ten zapis pozostawiając sprzęt do naprawy w firmie iPhone Przyjazny Serwis.
6. ZABEZPIECZENIA
- Serwis w celu zabezpieczenia urządzeń przed nieuprawnionym dostępem osób trzecich stosuje plomby gwarancyjne.
- Naruszenie jakiejkolwiek z plomb zabezpieczających bądź innych zabezpieczeń będzie się wiązało z utratą udzielonej przez serwis gwarancji.
7. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- W sprawach nie uregulowanych niniejszym regulaminem stosuje się odpowiednio przepisy kodeksu cywilnego.
Każdy Klient oddający sprzęt komputerowy do serwisu jest zobowiązany do zapoznania się z niniejszym regulaminem, który jest ogólnie dostępny i na stronie WWW oraz w siedzibie firmy. Oddając sprzęt, dobrowolnie akceptuje powyższy regulamin.