O firmie

przyjaznyserwis.pl jest firmą doradczą, działającą w oparciu o menadżerskie i konsultingowe doświadczenie jej właściciela, Macieja Kostro.

Maciej Kostro jest od 2000 roku związany z biznesem internetowym, w głównej mierze w instytucjach finansowych. Posiada głęboką wiedzę w obszarach projektowania procesów biznesowych i usług, rozwiązań internetowych i intranetowych, architektury informacji, użyteczności oraz user experience. Tworzył strategie marketingowe i sprzedażowe w internecie. Współpracował z wieloma markami rynku finansowego, m.in. mBankiem, PKO BP, Bankiem BGŻ, Bankiem Pocztowym, Raiffeisen Bankiem, UNIQA.
Uczestniczył w projektach z obszaru e-health, finansowanymi w ramach 7 Programu Ramowego UE. Współpracował jako strategiczny partner z firmami Intercon oraz Intercon Systems, w tej ostatniej także jako CEO.

przyjaznyserwis.pl jest właścicielem innowacyjnego panelu badawczego usabilitymonitor.net

przyjaznyserwis.pl jest także obecny na rynkach zagranicznych (Czechy i Słowacja) pod marką finaffiliate.eu

Przykładowe realizacje

  • projekty funkcjonalne portali informacyjnych, sprzedażowych i intranetowych (w ramach partnerstwa z Intercon Systems): Bank BGŻ, Skandia, Bank Pocztowy, BRE Bank (obecnie mBank)
  • badania użyteczności (w ramach partnerstwa z Intercon Systems): Bank BGŻ, Skandia, Bank Pocztowy, BRE Bank (obecnie mBank), mBank
  • analizy funkcjonalne (w ramach partnerstwa z Intercon Systems): Raiffeisen Bank, PKO Bank Polski, BankSmart i BIZBank
  • analizy i projektowanie procesów biznesowych (sprzedażowych): Bank BGŻ, UNIQA, Skandia (w ramach partnerstwa z Intercon Systems), PKO Bank Polski (sprzedaż w modelu afiliacyjnym - w ramach partnerstwa z Intercon Systems), mBank CZ & SK (sprzedaż w modelu afiliacyjnym)